عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 475
:: باردید دیروز : 485
:: بازدید هفته : 2801
:: بازدید ماه : 11118
:: بازدید سال : 25399
:: بازدید کلی : 216682

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

نکات مهم هنگام خرید تاج گل برای افتتاحیه
دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت 21:45 | بازدید : 459 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

اهدای گل در مراسم افتتاحیه کاملا شایسته و با آرزوی موفقیت همراه است. اگر در چنین مراسمی به جای دسته گل از یک تاج گل بسیار زیبا استفاده کنید بسیار زیباتر است. تاج گل افتتاحیه یک انتخاب خوب، رسمی و بسیار تشریفاتی است که برای تبریک افتتاح نمایشگاه، فروشگاه و سایر مراکز استفاده می شود. تنوع این مدل تاج گل بسیار زیاد است و می توانید برای تزیین آنها از انواع گل استفاده کنید. در این مقاله راهنمای کامل خرید تاج گل برای افتتاحیه را به شما ارائه می دهیم.

قبل از خرید تاج گل افتتاحیه یک گل انتخاب کنید

بیشتر مراسم افتتاحیه یک مراسم بسیار شاد و انرژی مثبت است پس بهتر است از گل هایی استفاده کنید که رنگ های شادی دارند و با چنین مراسمی سازگاری دارند. گل رز را می توان پای ثابت اکثر تاج های باز گل در نظر گرفت. گل رز تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و می توان از آن هارمونی زیبایی در تاج گل ایجاد کرد.

گل بازکننده را انتخاب کنید

لیسیانتوس یکی دیگر از گل های بسیار شیک است که برای تزئین تاج گل ها استفاده می شود. این گل بسیار زیباست اما قیمت آن بالاست. پس بهتر است در کنار گل های دیگر استفاده شود. گل های داوودی، آنتوریوم و سوسن نیز انتخاب های خوبی برای تزیین یک تاج گل شیک هستند. به یاد داشته باشید که رنگ های مختلف گل های مختلف هر کدام معنای خاصی دارند و نماد تم های مختلفی مانند ثروت، شادی، موفقیت، عشق و ... هستند. به همین دلیل می توانید گل ها و رنگ هایی را انتخاب کنید که معنایی سازگار با مراسم افتتاحیه داشته باشد.

کیفیت گل ها را بررسی کنید

توجه داشته باشید که تاج گل افتتاحیه اغلب برای چندین ساعت در داخل خانه و در یک محیط شلوغ که ممکن است هوای گرم داشته باشد، قرار می گیرد، بنابراین گل های مورد استفاده باید بتوانند این شرایط را تحمل کنند. برای تزیین تاج گل هایی که طول عمر خوبی دارند حتما از گل های شاداب و شاداب استفاده کنید تا زود پژمرده نشوند و بد جلوه نکنند. ابعاد تاج گل یکی از نکات مهم در خرید اکلیل باز می باشد یکی دیگر از مواردی که هنگام سفارش تاج گل برای دهانه باید به آن توجه کنید اندازه تاج گل است. می توانید تاج های گل دو یا چند طبقه بزرگ درست کنید. اما قبل از سفارش باید به استایل و همچنین محل مراسم افتتاحیه توجه کنید و تاج گلی متناسب با آنها بخرید.

ابعاد تاج گل

هزینه و بودجه تاج گل برای افتتاحیه قبل از سفارش گل حتما مشخص کنید که چقدر می خواهید برای آن هزینه کنید تا بتوانید تاج گل را با توجه به بودجه خود دریافت کنید. بدیهی است که گلچه های بزرگ با گل های زیاد گران تر از گل های منفرد و کوچک خواهند بود.

راهنمای خرید تاج گل برای باز کردن و انتخاب متن مناسب

هنگام سفارش یک تاج گل زیبا برای مراسم افتتاحیه نیز باید متن مناسبی را برای درج روی تاج گل خود انتخاب کنید. بهتر است یک جمله کوتاه اما پربار و پرمعنا را انتخاب کنید و با نام خود روی تاج گل قرار دهید. سعی کنید جمله ای را انتخاب کنید که به میزبان حس خوبی بدهد و همیشه در خاطرش بماند.

زمان تحویل تاج گل افتتاحیه چقدر است؟

بهترین زمان تحویل تاج گل افتتاحیه 30 تا 60 دقیقه قبل از شروع مراسم است. هنگام خرید تاج گل تبریک به یاد داشته باشید که روی زمان تحویل سفارش خود تاکید کنید تا گلفروش آن را به موقع به شما تحویل دهد. به طور کلی زودتر رساندن تاج گل به مراسم دو مزیت خواهد داشت. یکی اینکه میزبان کاملا هدیه شما را درک کند و از ته دل خوشحال شود و دوم اینکه تاج هدیه شما در مکانی مناسب و خاص قرار گیرد و ظاهر زیبایی داشته باشد. در این مواقع خرید اینترنتی گل برای شما بهتر خواهد بود. زیرا نیازی به نگرانی در مورد هزینه حمل و نقل و زمان رسیدن به آنجا نیست.

نتیجه

تاج گل هدیه ای بسیار شیک و مجلل است که می توانید برای آرزوی موفقیت در مراسم افتتاحیه به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. گل های استفاده شده در تاج گل افتتاحیه باید دارای رنگ های شاد و نشاط آور باشد که با مراسم افتتاحیه همخوانی داشته باشد. همچنین این گل ها باید تازه و باطراوت باشند تا در عرض چند ساعت خراب و پژمرده نشوند. برای تزیین تاج گل بازشوی زیبا می توانید از انواع گل ها مانند گل رز، گل داوودی، زنبق و ... استفاده کنید.

سوالات متداول راهنمای خرید تاج گل برای افتتاحیه
برای اکلیل افتتاحیه از چه رنگ گلی استفاده کنیم؟
از آنجایی که مراسم افتتاحیه محیطی شاد و سرشار از انرژی مثبت دارد، بهتر است برای تاج گل افتتاحیه از رنگ های شاد، پرانرژی و نشاط آور استفاده کنید. با ترکیب رنگ های جذاب و متفاوت می توانید هارمونی زیبایی ایجاد کنید.
چه گل هایی برای تاج گل افتتاحیه مناسب هستند؟
گل های مورد استفاده برای تاج گل های تبریک مانند افتتاحیه اغلب دارای تنوع زیادی هستند. اما به طور کلی برای تزیین چنین تاج گلی بیشتر از گل های لیزیانتوس، لیلیوم، رز، داوودی و آنتوریوم استفاده می شود.
تاج گل افتتاحیه چند طبقه باید باشد؟
تاج گل های باز می تواند یک، دو باشد




|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: